About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, April 17, 2009

Aku Bukan Untukmu

~ini entry dedikasi, sila abaikan perasaan yang aku luahkan di sini. Sekarang, perasaan aku x selemah dulu, namun kenangan tetap abadi di hati. Tiap tahun, kesedihan ini masih singgah di hati walau senyum aku dah lama kembali segar seperti sebelumnya~


:: ZoNaKu ::

::

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
****************************
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali

Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku
(tetiba ja aku rasa aku amat baik hati..... walau hati yang baik ini ditindas..)


::


Kini telah lama kita berpisah
Rintihan asmara kian berubah
Tiada lagi mengharap
Tiada lagi belaian manjamu
Semua telah berakhir
Ketenangan hidup menyinariku
Keperitan cinta terlerai sudah
Tabahkan hati duka nan berduri
Aku mengenali
Siapakah diriku
Yang sebenarnya
Tiada lagi tangisan
Tiada lagi air mata
Membasahi jiwa luka
Yang tinggallah
Hanya memori luka
Semua telah diduga
Pertemuan kali ini
Takkan berkekalan
Berakhirnya istana bahagia
Biarkan aku hidup
Keseorangan
Tak perlu lagi cinta
Yang menghiris luka
Titisan air mata
Kini kekeringan
Tak perlu menabur kasihmu...
(sudahlah, pergilah...)

:::


Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu
Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti
Kau telah jauh
jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan


Followers