About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, April 7, 2009

Bulan APRIL biasanya menggugat ketenangan jiwa aku
jadinya, n3 aku akan bercampur aduk emosinya
sesiapa y rasa nak muntah ijau,
silakan,
asal jgn muntah depan aku, nnti aku pun akan join skali

ini sedikit perasaaan aku
pada suatu ketika dulu
......
....
...
..
.

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini
Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu
Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku
.....
....
...
lagu "KOSONG" dendangan kumpulan DEWA

6 comments:

HEMY said...

???apakah?????uweekekkkk...muntah hijau

syah shah said...

emm... aku tak terkomen...

ku tak sempurna said...

ooohhh bulan 4....
mmg bulan hantu....

betullll....

eddie dewanaga said...

tak perlu ingat pada sejarah kekecewaan lalu, ianya cuma akan mencacatkan ceria diwajah lu...

ingat yg happy je...

(beb, lu nanti carik kat youtube lagu band Skid Row, I Remember You)

lagu tu lagi best dari lagu Dewa naga tu...
:)

*dpt fridge magnet lebih, ingat2 la pada gua sebijik..!!!

ad3ck said...

chuak la plak tgk pompuan tuh huhu.

zonaku said...

HEMY:
huh...!
syohh.. p jejauh!

syah:
:P

KTS:
mmg hantu!

eddie:
baiklah!

fridge magmet??? x sesuai ngan imej lu la!

ad3ck:
cuak???! penuh misteri kan?

Followers