About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, February 4, 2009

Dulu...

terkenang semasa dulu, hatiku merasa sayu...

pastu aku dah tatau apa liriklagu nie.. tp melodi dia aku ingat sangat...

citer² pasal roadblock, memori itu terlintas lagi.
kene lak ada alkisah kat opis semalam...

semalaman la aku pejam celik, pejam celik..
x leh nak lelap..

haiii... macam ni punya manusia pun ada ka???

9 comments:

julietchun said...

aku pejam tutup pejam tutup terus lentuk,hik,hik.

HEMY said...

memori yg menyinggah menyapa...

eddie dewanaga said...

care to share...??

:)

syah shah said...

manusia yang macam mana tuh?? kateku cube bizibodi... Mueheheheh :P :P

zonaku said...

juliet:
ko memang....!

anul:
pengalaman mendewasakan!

eddie:
yang lalu biarkan tersimpan rapi dalam lipatan kenangan

syah:
cube ko baca sket kat bawah nie;
"Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point.... "

Yunus Badawi said...

Cuba ko minum susu satu gelas sebelum tidur. Tentu cepat lena.

zonaku said...

YB:
ya.... terus ke bilik air muntah segala apa y ada... then tentu lena kan..

Jard said...

huhu.. insomia?? atau sindrom tak nak lepaskan pengalaman lepas... =p

"move forward, dont look back"

zonaku said...

jard:
life goes on...!

Followers