About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, January 31, 2009

Open House CNY 2009

td open house, aku tunggu la org tu, soh dia dtg. tp aku takat tunggu jer la...
ni sebahagian gambo y aku snap guna kamera lama.
gambo dari kamera baru lum amik.
buleh la plak kamera man x rasmi tu amik seploh jer gambo.. aku sungguh x pueh ati (sebab dia x amik gambo aku) sebab biasanya aku akan amik as much as possible untuk publish dlm presentation kampeni or anto ke HQ . takat dia amik seploh tu, nak pilih pun x sempat. aku pakse dia amik lagi sebab dia xmo pass kamera tu kat aku. dah la angle dia x memenuhi kriteria aku. heisssyyyy, geram oooo..
x per enjoy dulu y aku snap nie.
(hheehheeee.. sekeping jer aku letak, jgn mare!)

5 comments:

Unknown said...

gambo limau je.... kat pasar pun boleh amik gambar ni

eddie dewanaga said...

mkn apa kat open house tadi...??

13may said...

sekeping ajer??? hehhe hehhe

Syah Shah said...

buh lee gambo bebanyak skett kasik aku rase nyesal tak pegi... hahahahah :P :P

Ungku Nor said...

aa..mana gambo awak?
nak gak kasik komen barang sepatah dua..ahakss

Followers