About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, January 30, 2009

Alkisah

dalam sesibuk nyiapkan open house esk, tetiba dia call.
nadanya amat marah.
pesannya pada aku, ajari adab sopan sedikit.

marah sekali dia kali ini.
aku musykil, biarpun dia memang terkenal dengan hati tisu.
belum sekali meninggi suara pada aku sepanjang perkenalan kami.

apa sebenarnya terjadi?
mudah, anggap saja dia PMS.

2 comments:

chekgu Bani Hassim said...

err...
ape makne hati tisu ek??
aku tgk lately org slalu pakai istilah nih...mmg ade ek dlm BM??
aku tatau laa plak...

zonaku said...

alahai chekguBH... ni la payah bila cakap ngan cikgu nie.

sekadar istilah bahasa pasar je. xder dalam kamus pun.

Followers