About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, January 12, 2009

Kisah Hujung Minggu lagik!

Kwn aku kene denggi... dah la aku pun x berapa sedap badan, n dia sah denggi.. lepas setel pasal dia masuk wad, aku lak kene uruskan cari bahan makanan untuk adik dia.. then p anta makanan kat dia. Kiranya aku keluar rumah kul 4 petang, kul 10 lebih baru balik..... Letih!

Semalam, bangun lambat.. ye la.. badan x brp sihat, tambah lak letih... Ada gotong royong kat kawasan kejiranan aku... siap korek² longkang bagai... aku tukang tengok la.. segan lak nak join, dah la bangun lambat. Petangnya aku buat sup ketam y x jadik, anta n then terus jumpa Sis3.. rindu kat dia.
Balik dari tu, badan dah sihat sket, aku pun memulakan tugasan yang aku serah kat aku sendiri.. membersihkan laman depan rumah yang sekangkang semut tu..


Sambil² tu aku buka peti pos, ada surat n bungkusan misteri!

Dengan rilek aku siapkan keja... Menten la kunun! Cam ada orang dok ushar..
Ini la bungkusan misteri tu... adiah sebab aku top komentator kat blog dia. ****edited: adiah sebab aku menghuru-harakan blog dia... hehehee!


aku perempuan okey!!! tengok nama tu.. **** Binti **** Korang jangan konpius lagi tau!

setem ni akan aku adiahkan kat kawan aku.. dia kumpul setem.... aku suka cari setem untuk dia.

penyu ni sangat comel... (encikPenyu, sila jangan perasan) sebab dia pakai gincu...kekekekekeeke

ayat dia memula start dengan 'kehadapan'... skema..........!

terima kasih banyak² ya.... lain kali antar lagi.... Insyaallah aku akan terus menyokong blog encikpenyubiru...

13 comments:

Anonymous said...

fuhh! sampai pun hadiah aku. aku ingatkan tak sampai dah.hehe..

btw, hadiah tu pasal n3 ni ->
http://penyubiru.blogspot.com/2008/11/hadiah-top-1-komentator-diberhentikan.html

ps : sama². :P

julietchun said...

aku saja soh penyu bg kat ko adiah tu.

zonaku said...

juliet:
eleh.. x kesah...janji aku dapat adiah!

encikpenyu:
time kaseh.. aku salah la pulak.. x per aku edit jap lagi

Anonymous said...

penyu tu mmg comel.. sbb mulut dia smpai ke mata..

*wink

13may said...

chewah :D

su said...

pestime tgk penyu pakai gincu! hahahahah!

b3skut said...

silap sent tu
tu penyu ceklat
kena celup dye kaler biru dulu baru kena dgn nama dia
har..har...har....

btw, last week aku terserempak dgn pickup jab. kesihatan sembur utk denggi kt area taman aku
siap ada banner terpacak dpn simpang lg
owh...denggi sudah menyerang tmn aku

HEMY said...

wahhh..dpt sobenir tu..best2...

tak sia2 mengomen

Jard The Great said...

hehe..ko awal lg dpt adiah..

aku tak perasan plak n3 nih.. hehehe..

arianna adrizal said...

tahniah dpt hadiah. anne ada sekor. tp bukan penyubiru yg ksi. org lain. katanya, saja bg penyu.. sbb muka mcm serupa. hampeh je.

Yunus Badawi said...

Laaa ko rupanya antara org yg tak keluar ikut bergotong royong. Hampeh betul!
(eh apahal pulak aku ni. Org tempat ko pun tak bising).

me3n said...

oi masa aku menang dulu tak dapat pong pensel?? penyu, jawab! ;p.

BurungBelatuk said...

Dapat hadiah engko yekkk...tahniah...anyway, aku dah kembali. Sudi2 la singgah kat blog aku k...

Followers