About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, November 1, 2008

update.5

dah buat ikut jadual.

1-siap...! (muka aku sangaaaat tembam.... huhuhuhu!)
2-siap...! (signature kat passbook aku x leh trace.... kene check blk ngan original branch... siap lps stgh jam... )
3-siap...! (masalah ngan intenet banking.... dari lebeh dr 2 jam aku kene tgu.. nasib²...)
4-siap.......! (cepat skali!)
5-niat baik aku telah DIBATALKAN!
6-ada survey² gak...... malas ah...! nk carik sponsor laaaaa.... (cepat.... sapa nak sponsor.....?)
7-dengan bergayanya.............................................! (bengkak n sembab muka aku msk opis ari nie)

5 comments:

Ungku Nor said...

bak la nak nengok gambar..betul ke tembam.
ke pasaan ngko jer..
lalalala ;p

zonaku said...

seyes tembaaaaaam kak... nyampah tau!

debikdebuk said...

gambar mana? gambar?

su said...

nak nengok gambar tuh! mulehh laa...huhu

zonaku said...

debik:
x koser nak kasik


su:
x boleh!

Followers