About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, November 4, 2008

Faris

ni permata hati terbaru keluarga kami
just x byk kat simpanan aku
seronok mengulit dia, lupa nak amik gambar
ni masa kat nursery ni pun.. rasanya umur dia lum pun 24 jam masa nie

ni aku snap masa dia tengah mengeliat dlm tido

ni atas ribaan sapa ntah

ada lagi gambar² dia
tp kene tgu sis1 lepas pantang br dia akan kasik rasanya
.
.
.
rindunyaaaa!
rasa cam nak balik tgk faris...!
aritu aku call mak, dia atas ribaan nyebuk jer dok bunyik²
aku tau la dia ada... x kan baru sebulan dia dah rindu kat aku kot




6 comments:

Mr PenyuBiru said...

comelnye budak ittew!

n3 ni bercanggah ngan n3 tag tu. ko cakap xde kamera. huh!

syah shah said...

ahahaks~~ tomeyynyaa muka dia tengah menggeliat... Eheheheheheheh :D :D

zonaku said...

encikPenyu:
ni bkn dari kamera aku.. ni dr enpon sis4 n kamera bro2

syah:
tomeyyyy kan???? ko tgu gambor dia sedu.. lg tomeyyyy

syah shah said...

ok, aku tungguuuuuu... heheheheheh :D :D

theconfused said...

alasan jer tuh incikpenyu... dia tipusssssssssssss..

hahahahahha

word verification nih shytent.. isk.. bila prononuce len mcm ckit

zonaku said...

'shytent'
maknanya 'khemah malu'

Followers