About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, September 23, 2008

Ubat Me'ReLeAse' Tension

asyik2 citer pasal raya jer kan... bosan la plak... (bukan apa.. satg aku tukar plan blk ari nie gak...!)

Cium :

Mau mesra cium bibir,
Mau enak cium dekat dada,
Mau nikmat cium di bawah pusat,
Mau lebih panas ?
Turun Lagi Lebih ke Bawah... ..
Cium Tuh Tar Jalan Raya !!!



Susu :

Kata ayam pada lembu : Manusia itu kejam, Aku makan beras sikit aja dah diusir !!

Kata lembu : Elo.. tu masih dikira baik, tetekku tiap hari diraba-raba, diramas-ramas, dipicit-picit, tapi
kawinnya tidak!!!

Tertipu :

Jika kau jadi bunga aku rela jadi kupu-kupu.
Jika kau siang, aku rela jadi matahari
Jika kau samudera aku rela jadi ikan
Jika kau jadi monyet,aku RELA, SUNGGUH, SUMPAH AKU RELA !!! SWEARRR...

Bercumbu :

Minah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaanhatinya, Mamat yang berkerjaya sebagai petani.Suatu senja, ketika tengah jalan2 dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan... ..
Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing,
' Rasanya saya jadi ingin juga melakukannya, '
sambil memandang Minah mesra.
'Silakan saja,' balas Minah.
'kan kerbau2 tu milikmu.'

Nak Kena Sumbat :

Suatu ketika mandilah seorang lelaki di air terjun nan indah ... ..
Mandilah dia dengan menanggalkan semua pakaiannya ..
dan berkecipak-cipuk bermain dengan air ... .
dari jarak kejauhan datanglah seorang Nyah berjalan dan mendekat, mengintip lelaki tersebut yang sedang mandi ...
si Nyah menikmatinya ... .dan ...
OOOPPPS !!!! si Nyah memijak ranting ... 'KKKRRRIIIIIEEEEK'
si lelaki terperanjat !!!

Lelaki : SIAPA TU??
Nyah : ( diam saja ... takut)

....kerana tidak ada yang menjawab si Lelaki melanjutkan mandinya, tetapi siNyah kemalangan, dia jatuh tergelincir, 'GUUUBRAAK'

Lelaki : SIAPA LAGI TU? CEPAT NGAKU!!!! KALO TAK... NANTI KALO WA DAPAT...... WA SUMBAT PAKAI
BARANG WA NI!!!!
Nyah : ( girang ... dan menampakan mukanya sambil bergaya seperti biasanya seorang Nyah ) ....
JANJI YA .....!!!!!!!

KES TAK BERTEGUR SAPA :

Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih faham... dan takbertegur sapa.. Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya.. tak tau macammana nak bagitau isteri supaya kejutkan dia pagi esoknya..Si suami ni dapatidea..lalu dia tulis satu nota 'KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK'. Esoknya si suami ni terlewat bangun... dia nak marah pun ada ... nak ketawapun ada kat isterinya. Nak tahu kenapa?... si suami ni terjumpala nota.......'BANG!! BANG!! BANGUN BANG! DAH PUKUL 6.30 PAGI'

2 comments:

a Q r a m said...

hehehe..menghiburkan hatiku di kala tengah malam ini..~~syok!

ku tak sempurna said...

kihkihkih...
kihkihkih...
kihkihkih...

gelak lelebih tak batal pose kan??

Followers