About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 22, 2008

Updates...

Mood Raya nie menggugat keimanan tul la...
Buat en.13May.. ya.. sy dah bgn n update blog nie...
Baru jer diam kejap dah kene kejut..
Jaga la... Hujung Minggu nie... BAAALIIIKKKKK KAAMPUNGGGg!!!!...
Insyaallah...
Doakan keselamatan kami di perjalanan...
X sabar nak sampai..
Rasa cam Jambatan dok panggil jer bayar tol dia y masih belum berjaya dinaikkan itu..
kekkekeeee.....

Semalam...
Selesaikan urusan bershopping bersama rakyat jelata...
Sebahagian dialog kami dalam kereta:

aku : kita btolak lps abis keja.. adik2, masak ler sket wat bekal, kot2 jambatan jem
adik2 : ala... tgk la camana
aku : mak yang pesan cenggitu... adik1.. agak2 dan x nk sampai rmh bukak posa?
adik1 : blh kot... tp hampa kena tidoq la.. br aku leh pecut..
aku : hampeh... kalu x cukup tidoq mlm 8 jam... mimpila dapat pegang stereng nie...
adik2 : ala.. susah2 sangat.. bg ja aku y drive...
aku : x pa la.. sanggup balik naik bas..
adik1 : cheh...... ayat yang sangat kijam dan menghina..
adik2 : .......

sebab.......... lesen dia dah abih 'P' pun... tp x penah dia drive since lps ujian memandu...

hehehehe.... ibarat cam kisah aku dolu2....

4 comments:

Syah Shah said...

syoknya ujung minggu nak balek kampung dah... Cuti raya genap seminggu ke?? :D Selamat Balik Kampung ye? :D :D

Ungku Nor said...

hishhh..bising jer.

bak sini akak yang drive!!!
*tetibe jek*

ehehehe.
drive leklok naaa..jangan loklaq ;p

KTS said...

awalnya balik kg... nak bakar lemang apa... ke nak buat ketupat :D

anyway,
salam aidilfitri... semoga selamat balik dan selamat kembali...

Anonymous said...

wah bestnye dah nak balik kg. hati² memandu yer.

Followers