About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, September 23, 2008

Ramadhan...... Dah hampir ke hujung.....
Cepatnya masa berlalu...
Serasa nak saja Ramadhan kali ini berterusan..
...

9 comments:

Ungku Nor said...

pose mmg best.
tapi akak tak larat nak bangun sahur..nak-nak dah ujung2 nih

tak sahur kang, si debab tu pulak kasik alasan takleh pose sebab tak tahan lapor..ciss

rasa nak angkut seisi rumah bersahur kat mekdi jer..ehehehe

ku tak sempurna said...

kenapa apa yang kau rasa sama dengan apa yang kurasa...
rasa macam belum puas lagi dengan ramadhan kali ini...

ad3ck said...

ade yang sedih. ade juga yang gumbire.

eddie dewanaga said...

puasa mmg best...
jimat segala2nya...
kurang belanja, kurang aktiviti luaran gua yg sedikit sebanyak mengurang pahala & menambah yg bkn pahala...

**raya ni sakit woo...!

syah shah said...

betul... Ramadhan tahun ni terlalu cepat berlalu... Rasanya macam baru je mula... Skang tau-tau je dah nak penghujung... Huks~ Rasa cam tak puas betul...

arianna adrizal said...

samala. mud raya xsmpai lg. kejap gembira. kejap balik ke asal.

julietchun said...

Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna

Aku Bukan Bidadari said...

betul betul..tahun depan dpt tak kita bertemu ramadhan lagi??

Superb GURU BaniHassim said...

salam...
saya ada sesuatu yang nak diberikan utk anda...

kalau sudi, jenguklah blog saya dan ambil...
itu saja yang saya mampu... :)

Followers