About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, September 26, 2008

Ramadhan (1)

masa majlis buka puasa bersama teman2 akrab.... (spesis lepas maki hamun, buat lawak)
terima perutusan nie... a.k.a... walimah penganjur majlis....

betul kata teman..
majlis akan lancar coz penganjur nak edar perutusan nie...
sambil kami mendengar taklimat/amanat/ucapan kengkawan...
ramai si kecil bermain air...
mak bapak biarkan saja...
'training survivor' katanya...
pastu sesi bergambar reramai...
sori aku x letak kat sini..
takut ada y akan menghantui hidup aku bl tengok gambar tu
sambil berposing ala ala gambar ahli parlimen gitu...
'aku rasa x penah ahli K.***.**T bgambar camnie'
sambut y seorang lagi...
'patut la aku rasa pelik'
sambut y lain pulak...
'biarlah kali ni kita poyo'...
cheh....
tp itu la kengkawan aku...
y dah harungi susah senang bersama.....
gunung sama di daki.. lurah sama dituruni..
**** ayat jiwang karat****

aku juga dah memenuhi permintaan buah hati keluarga aku.. (takhtanya akan dirampas beberapa ari lagi...)
'baju pepel, seluaq kunin"
aku beli...
baju pepel belang kunin, seluaq kunin
penat aku berpusing2 cari...



bila dah jumpa y diminta...
gatal jer tangan aku beli singlet pink...
yaaa... aku sangat suka beli y kaler pink kat dia..
pehtu... acik nya berkata...
'mummy cukup pantang tengok budak2 pakai kaler gelap2...'
untuk menghantui a.k.a bagi mummy tension...
kami telah sepakat membeli baju hitam lengan panjang kat si kecik itu..
kecik2 pun..
tingginya dah 1meter ooooo...
x lama lagi dia akan lg tinggi dari aku....
hasilnya.... ini set baju raya awah...


ini lak ipan punya..... (no komen)

**** baju raya mak pun dah bl...... tp x mo amik gambo.... ******

4 comments:

ad3ck said...

ehehhe ku tak dan lagi nak beli baju raya. ;p

zonaku said...

xpa2... nnti beli la

theconfused said...

hoooooooooo... akhirnyaaaa

zonaku said...

theconfused :
lenguh kpala lutu aku tawaf mencarik nie tau...
seb baik 50%... berpinar bijik mata...

Followers