About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, September 26, 2008

Ramadhan (2)

ini antara rezeki aku berbuka di luar

ini hadiah dari bos besar kepada bos lebih besar..sakan kwn aku mengulit bekas nie.. kalu kasik kat aku..balut pakai kertas adiah kan senang

x yah penin2 kepala
tp dah kwn aku nie spesis rajin...
aku layan tengok jer la

ni plak masa men'operasi' tugasan aku mlm td...
aku ingat aku dah supply...
diorg pack sendiri,
skali 'big bos' aku YM... "tulong pack sekali lah...RM*** Rm*** and RM***"
kejam kan dia???
(raya nnti tau la aku nk kecek apa...)

ni lepas dah siap...
sapa nak duit raya nie...
datang rumah yer....
minta ngan dia...
aku x der syer dalam nie...
syer kederat jer.....

No comments:

Followers