About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, April 11, 2008

Hari Ini


kebengangan semalam x ilang lg... seb baik bgn jer mata x bengkak... pastu lak isu kat ruang udara pasal 'kantoi'.. ya.. aku pun penah kantoi gak.. n bila dah kantoi, pandai2 la lepaskan diri.
& masuk ja opis.. ada saja la y menduga tahap kesabaran aku nie.. seb baik aku x kenal org pasukan khas y letupkan si altantuya tu.. kalu x.. ada gak la manusia di opis nie tinggal serpihan tulang..

sabar.. sabar.. sabar...

Miss L pun jadik cam aku.. dia pun meletup gak..

akibat manusia2 pencabar nie la, aku dengan jayanya mematahkan beberapa barang hak syarikat nie.. lantak la.. janji bukan barang personal aku.. kikikikikiki..
tu kes ari nie..

kes semalam lak..
aku ada jumpa satu blog baru.. very nice.. asyik dok memerap ja aku kat blog dia.. very cute..
n in between... aku dapat email dr org y kata aku sombong.. lantak aku la kan.... sombong ker, berlagak ker.. aku bukan minta duit mak bapak ko... sukati aku la...
n semalam gak.. aku tewas lagi... letih la layan jiwa nie... seb baik ujan.. kalu x... aku pun x tau aku akann sampai ke mana..

p/s: inilah rahmat Allah jadikan aku manusia rabun..

1 comment:

Aku Bukan Bidadari said...

kita tak boleh puaskan hati manusia..
yang pasti keppuasan yang kita patut bagi hanyalah utk allah..

Manusia dijadikan tuhan tanpa kepuasan .. sentiasa ingin lebih...lebih lagi.. dan lagi..

Followers