About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, August 20, 2014

Mimpi

Korang pernah mimpi yang terbawa2 ke realiti?

Aku ada few series yang pernah aku alami. kesannya terasa even bila dah bangun dari tidur. Dan ada setu dua mimpi kesannya aku rasa sampai sekarang. Even dan berlupuh tahun. Errr.... idak le melebihi 25 tahun rasanya. Tapi aku tetap ingat, dan rasa ngeri tu ada.

Semalam, lebih tepat lagi sebelum subuh tadi.

Aku mimpikan bersama adik aku rasanya, kami le lobi hotel yang kami inap untuk beberapa hari, x pasti untuk majlis apa. Tapi rekabentuk susunatur lobinya sangat cantik. Di kaunter reception juga ada dipamerkan satu set barang kemas. SANGAT CANTIK set itu. Serius, cantik sangat bagi aku. Walau bukan dari mutiara, tapi tetap sangat cantik. Kami berkenan dan terus beli satu set. X pasti antara kami siapa yang buat pembayaran. Tapi aku terima resit sahaja.

Bila aku tanyakan bila aku blh dapat barangnya, si receptionist sekadar senyum tanpa jawapan. My expectation is, she'll inform that the set will be delivered to our room. but guess what???? dia sekadar senyum n pack to go, cam org habis syif, dan diorg nk tutup kaunter.

Then dalam marah2 tu aku ikut dia pergi ke bilik briefing untuk sesi passdown syif. Semua macam x mahu layan kami yang demand explanation of the purchased item. Then celah2 staff inclusive of the managers, ada lak country manager aku terselit kat situ..... dalam nk minta dia tolong explain kat diorg kenapa aku perlukan explanation.....................


























aku terjaga, tengok jam, kul 5.39 pagi. Sunyi sepi, Qaseh pun x jaga or nangis.....


dan aku tetap marah ngan service level yang macam tu sampai sekarang.
Owh....! aku sememangnya cerewet pasal customer service.

No comments:

Followers