About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, May 27, 2014

Teringin

yup..... keinginan ini aku sorok jejauh dalam jiwa.
sesekali terpancar di blog supaya pembaca sama stress ngan aku.

Ingin, bukan kemaruk or mengidam or seangkatan yang melambangkan hampir pada hukum wajib. Tapi pada masa sama ada keindahannya di sini yang kadangkala hati ehem (!) degil aku cuba untuk x nampak. Persekitaran memberi feedback positif, makanya aku sorok jauh2 supaya tidak tidak dizahirkan secara tersurat.

You win some you lose some! itu ayat penyejuk jiwa. Sesekali berkesan, selalu tidak (tapi tersorok la)....

owh...
my few wish list :


mungkinkah aku kembali being bold???
similar like mine, but mine is black n been in use for 5 years now.... time to replace

tetap seksi

lelain di siniada y dah dapat dr wishlist last year tu. dan memang aku agak konsisten... dah tetap wajib ada swing a.k.a buaian. 

2 comments:

Nastyna said...

apa lagi, pi kedai emas rembat seutas dua muehehhee.

zonaku said...

hehehehe....
kejap la..... hjn minggu ni or minggu depan insyaallah

Followers