About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, November 27, 2013

Saham Akhirat

Salam semua, kali ini, sahabat saya sekali lagi mengajak untuk sama2 beramal. Maka saya panjangkan undangannya pada semua pembaca blog ini. 

Bismillah.

RM850 untuk perbelanjaan makan anak-anak tahfiz.

Kira-kiranya begini.
Jadikan RM1000, extra RM150 sebagai hadiah pengajar.
Bahagikan kepada lima sahabat yang akan cari setiap seorangnya RM200. Adakah yang mahu menjadi kepala.
Adakah yang mahu turut serta?



Sumbangan yang diperlukan adalah hanya RM850. Target kami adalah RM1000/=. 

Projek Sticky Notes kami yang lepas, buat pengetahuan semua, sumbangan yang kami terima sangat hebat. Melangkaui target kami. Sumbangan yang terlewat kami terima, telah kami sumbangkan pada seorang ustazah untuk hadiah anak2 yang mengaji dengan dia. 

Alhamdulillah..... 

InsyaAllah, lapanglah hendaknya rezeki anda semua yang menyertainya... Buat yang lain, saya alu2kan untuk sertai kali ini. 

Seperti projek itu juga,  saya mencari sebanyak mungkin sponsors dr kalangan sahabat saya di dunia blog ini. Moga2 ramai terbuka hati dan sudi sertai kami.


Tarikh tutup amik sumbangan adalah JUMAAT, 29 NOVEMBER. Bank in pada saya,  bagi email add or pm kat FB supaya blh bagi no akaun mebeng or cimbeng kat yang berminat.


Ini sekadar kerja amal. Makanya, tiada resit bukti atau memperolehi apa2 keuntungan dari dana yang dikutip. Berapa yang diterima, sebanyak itulah yang akan kami sampaikan.


renung2kan dan JOM BERAMAL!!!


Followers