About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, August 27, 2013

sesi luahan rasa - no comments ya.. eyes ONLY!

aku
x semua kenal aku
dan aku dah mls nk kenal semua org.

aku pendengar yang baik (mungkin?)
cuma kelemahan aku dalam menyampaikan bila ia berkaitan dengan aku
rasa aku, sedih aku, marah aku, geram aku, benci aku dan juga kasih sayang aku

kita selalu lupa, rasa hormat perlu diraih, bukan dipaksa

kau mahu aku hormat, lupakah apa yang kau amalkan dahulu?
apa yang terpaksa aku alami?
apa yang terpaksa aku lepaskan?
apa yang aku kena tanggung????

semua aku diamkan, aku biarkan tiap soalan tanpa jawapan
aku tulikan telinga bila diasak dengan tohmahan
pandangan jengkel
anggapan yang entah apa2

aku hadapi saja... sampai sekarang persoalan tidak aku rungkaikan.
aku biarkan simpulan itu di situ
sebagai peringatan tentang masa lalu

andai kau ingin mengungkit, jangan lupa aku juga boleh berikan senarai yang berjela untuk di teliti

tapi mengenali kau, aku pasti, itu semua kesalahan kecil saja, apa yang aku lakukan pastinya kau anggap maha besar

biar sekadar nasab menyatukan kita, aku ingin pergi jauh. usaha aku pastinya akan ku gandakan. saat aku melangkah, pastinya aku nekad, biar saja aku berwalikan hakim. 



Followers