About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, December 1, 2012

'Sabar itu cantik....'

dalam aku ingin meluah apa yang terukir di jiwa.
terpandang perkongsian dia...

dugaan yang Allah kurniakan pada dia lebih hebat jika dibandingkan dengan yang aku alami sekarang ni. nyata, jiwanya amat kental berbanding aku. Ya, aku mungkin tidak tahu sejauh mana duka yang dia pendam dalam jiwa, sekuat mana dia menangis.

Kehilangan yang dialami, aku tak pasti samada aku mampu menanggungnya pada masa ini. sebak dada, jiwa, empanagn airmata yang bila2 masa akan pecah tetiba terasa gersang bila terpandang luahannya....

bersama petikan pesanan sang kekasih yang disalin dan di berikan semula padanya.....
'sabar itu cantik......'


andai aku di tempat dia, rasanya boleh memecahkan empangan jiwa.
itu ke'cantik'an yang tiada pada aku... tak cantik rupanya aku ni.......

2 comments:

azieazah said...

Sabar memang antara kunci penawar terbaik.

zonaku said...

kadangkala terasa dipermainkan pula bila terlalu bersabar ni....

Followers