About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 3, 2012

Memuah Trip - Destinasi : Bali

ok, bagi y tunggu entri pasal KK, dengan rasminya, setelah dicongak, dikira guna kalkulator, maka aku mengumumkan, kenangan terindah di KK, biarlah tersimpan erat di hati aku.... TIADA entri trip KK ye.

Harap Maklum! (ada yang kurang indah dihati sepanjang trip, bukan pasal trip, tapi hal luar dr trip tu, sebolehnya aku cuba tahan supaya trip KK aku x terjejas...)

Khamis nanti, Memuah akan berjalan sambil bercuti di Bali pula.. tiketnya dibeli lebih kurnag setahun yang lepas. Sepulangnya dari Memuah Penang Trip.

OK Memuah, jumpa Khamis nanti, Insyaallah........



6 comments:

Erina Asmawani said...

:( tak dapat join jugak..huhuu..have fun u guys. Akak,nak kirim tshirt I <3 Bali macam tshirt I <3 Penang tu (misi mencari2 dengan Keri time kat Penang. Nanti Ena bank in duit :D

P/s: Kali ni trip Bali jangan bawa apa2 yang tak sedap dalam hati ok :)

zonaku said...

insyaallah... x janji ye, akak cuba cari. saiz apekah, kang pm kat fb ye...


niat trip kali ni, bergumbira bersama geng memuah....

❀aRaBeLLa❀ said...

see u in 2 days! =)

Masy said...

mende2 tak sedap nanti tinggal je kat penang nun. jauh nk pegi ni hehehe

see yaaaa!!

k.e.r.i. said...

teringat masa fitting baju dengan Kak Zona kat Penang.

uwaaa, takleh ikut gi Bali T_T

zonaku said...

bella n masy:
see you.....!

keri:
jom la hantar kitorng ke epot, kasik lagi tragis rasa hati ko tu.

bab ko fitting baju aku ok lagi, bab try seluar tu aku skeri....!

Followers