About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, March 26, 2012

our KL trip

Farisha's first trip. Kami sekeluarga ke KL hujung cuti sekolah lepas, kenduri sebelah pihak lelaki pula pada 18 Mac. 3 rombongan berbeza, Sis2, BIL, Farah n Farishaby car on Thursday morning. Mak, Sis3 a.k.a pengantin n Faris naik flight petang y sama. Sis2, Bro3 n me, lepas keja, Jumaat mlm. Eh, Bro1 n SIL lak as rombongan ke4, from JB on Saturday. Semua lepak kat Plaza 393, Jalan Peel. Bro1 ja x join, diorg stay hotel nearby sbb x ada blk extra dah. Blh ja kalau nk join skali, cam x biasa anak beranak... cuma saja diorg dtg lbt, amik hotel lebih mudah.
Farisha
Jumaat, diorg ke Ikea n KL bird park. Faris konon kutuk budak mana tah sbb nangis kena berak ngan burung, padahal diri sendiri pin sama, lari dr burung2 y berkeliaran tu. Bergambar dgn burung pun dia x mau petugas tu letakkan burung atas dia. Farisha pulak, sibuk nak gagau burung atas tangan mami dia, Risau je kene patuk.
Farah takut2 berani
Faris.... penakut besar!!!! tp kaki kutuk org...
Farah sampai ke sudah x berjaya sampai KLCC. Dah beberapa tahun dia teringin. Insyaallah ada peluang lagi untuk dia ke sana. Tunggu Faris besar sket kot, sekarang budak tu pandai loyar buruk. Nanti dia dah faham dunia sikit, bawak dua2 sekali. Isha lain kali saja. BIL ajak ke FRIM sebab ada Fund Raising Carnival di sana, saja jalan2 di pagi Sabtu. Mak dah bising sebab bunga pahar dia x siap lai. Walau sekadar 50 batang, dia tetap rimas selagi x siap menda tu. Tapi kami buat x tahu saja, bawak juga dia jalan2. 

@FRIM kepong


Aku sekadar dpt jumpa Masy & Anne. Menonton Cinta Kura-Kura...jadilah... melepas rindu pada memuah..... Mlmnya, kami sekeluarga melepak di Williams... Last dish, sponsored by William himself, promo katanya....... pic x ada kat aku, ada pd my SIL. Lepas kenduri, Bro3 n aku trs balik Penang, Bro1nSIL balik JB. Yang lelain, naik Cameron Highland. Nak buat cemana, aku x cuti pun untuk kenduri ni. Mak n Sis4, pakai baju kenduri sampai Cameron, aku pun sama sampai ke Penang. Sampai Penang, kami pegi makan dulu, baru balik rmh. Semua baju y kami bawak balik aku trs basuhkan. Senang bila mak dah balik nanti, x pening nk basuh baju banyak2.

Isninnya, aku masuk keja dlm letih n mula demam keletihan. Bro3 lak, bangun awal sidaikan baju masa aku nk keluar pegi keja. Kagum aku pagi tu. Blk keja, aku singgah amik ubat. 


11 comments:

Masy said...

hah William belanja?? belanja ape? alaaaaa rugi x tungguuuuu hahaaha

HEMY said...

nmpk besar dh farisha tu...kl bird park mmg nice utk budak2 kalau nk jalan..tggu xiyad leh jalan plak..ekekeke

Unknown said...

wahhh.... ritu kami duk diskas nk pi williams bln 6ni

Yunus Badawi said...

kalau pergi jalan ni yg bercintanya nak basuh dan lipat baju kotor ... huhuhu

Yunus Badawi said...

William tu kat mana? maaflah tak dapat join korang aritu sbb program saya pun padat jugak

zonaku said...

Masy:
dia belanja dessert...creme brulee (camni eh eja?) dia rekemen, kalau x sedap dia kasik duit balik, then dah mmg sedap, dia belanja sago padang kota (bukan padang kota penang ye)... mmg sedap! kiranya dah ada menu desserts la......

zonaku said...

anul:
dah besar dah dia..... dah nk masuk 5 bulan dah. mmg best ke KL bird park tu, jangan kata budak kecik, aku y x kecik pun suka.....

zonaku said...

Lilly:
dah alih tempat sket. kat area lama tu, tgk belah kanan... mesti blh kenai punya

zonaku said...
This comment has been removed by the author.
zonaku said...

YB :
tepat sekali. sebab tu, sampai saja campak semua dlm mesin basuh. mak balik dia x penat sgt dah nk membasuh... walaupun anak dara jepun tu y buat keja

zonaku said...

YB:
kat kelana jaya... kalau pegi jangan oder sorg sepinggan. sebab portion makanan dia besar2.


x pe, insyaallah jumpa lain kali

Followers