About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday : Terbaekkk


16 comments:

AI said...

zonaku lama x dgr cerite...

kuar pulak gambo doyan & moktan...

seb baik AI x brape minat mkn bebuah tu..hehehe (sbb x dpt benor nyer...)


kome sihat ke...(kan byk mkn bebuah...hihi)

zonaku said...

alhamdulillah sihat2 ja


buah2 kampung, selagi sihat , makan saja la. bukan kene beli. kalau teringin, datang la.... rambutan tu insyaallah sentiasa ada, durian tu dah mula kurang

Erina Asmawani said...

huuuuuuuu..mmg terbaekkkk.huu

PnConfused said...

adoiii...


moktan!


slurrrpppppp...

terus rasa nak buh iman kat kusi dia n drive p umah hg.. :P

zonaku said...

erina:
puas makan kan aritu.

zonaku said...

pnKompius:
mai ja la.. kait sebanyak mana mau.... ajak husband hang sekali. blh dia kait, hang makan. aku tengok.

Ku Tak Sempurna said...

saje je tau!!

.
.


nak yg last tuuuuu

zonaku said...

kts:
hahahaha... jemput la datang

Mr PenyuBiru said...

seb baik aku tgh sakit tekak.so x tergoda sgt aa.hehe

zonaku said...

encikPenyu:
sebab sakit tekak......


kalau x, hujung mgu ni ko mesti nk balik utara kan.... musim buah sini

Yunus Badawi said...

kalau saya dan kts datang hujung minggu ini ada lagi tak?

Dia nak rambutan. Saya dua2 pun boleh ngeeee

zonaku said...

insyaallah ada lagi.....


durian tgk klau ada... rambutan tu insyaallah ada byk lagi kat pokok...


jemput la datang. jgn lupa call. bw famili sekali

Kapten Atok said...

belum sempat melantak durian lg neh

syah shah said...

durian itu sangat menggoda~~

zonaku said...

kapten:
kalau ko join aritu dah kenyang dah...........


mak aku dah siap buat lempuk durian n tempoyak dah.

zonaku said...

syah:
hahahaha............ alhamdulillah.. rezeki. tinggal 2 biji jer setakat tadi

Followers