About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, May 12, 2011

12 May...

hari ni hari jururawat....

buat yang ikhlas dan jujur menjalankan tanggungjawab seorang jururawat.....

terima kasih dan tahniah atas pelaksanaan tugasan..


buat yang sekadar terpaksa atas pelbagai sebab, cuba cari secebis atau sekelumit rasa ikhlas itu dari hati kalian, pasti akan dihargai....

juga salam ulangtahun buat Kak.A, juga selamat hari ibu buatmu.... (dia ni tetiap tahun celebrate 3in1)

7 comments:

julietchun said...

bukan senang nak jadi jururawat kan.

zonaku said...

haah.....

ramai sekadar keja.. sedangkan bagi aku keja ni kene ikhlas lebih dr jenis keja y lain

Aimi dan Pakcik Hashim said...

adik aku jururawat... tp aku malas nak wish. haha

zonaku said...

wish la...... sian dia....

Muhaimin said...

Hari jururawat nih sambutan baru ke? Tak pernah dengar pula sebelum nih..

Linglung said...

aku bukan jururawat, kenapa kau wish aku?

zonaku said...

alaaaaaaaaaaaa........... komen2 lain dah ilang!


muhaimin : tidak la baru. maybe org y x der link ngan medical line x peduli kot.

linglung : aku wsih pada jururawat yang jujur n ikhlas jer..... jururawat y x ikhlas aku xwish pun, sama gak pada y bukan jururawat.
hehe

Followers