About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, April 16, 2011

idea....



kengkawan.......aku ketandusan idea & cara nk re-deco my own room.

any ideas & site should i visit for ideas?

btw, ini lakaran buruk bilik aku. matahari naik dari sebelah katil. y line biru tu tingkap.

buruk kan lakaran ni.. x kena langsung saiz n ruang... tp ginilah lebih kurangnya....



17 comments:

Yunus Badawi said...

Letaklah dimensi. Senang sikit nak agak.

zonaku said...

hah????

YB, nk lukis ini pun dah gagap.... nk dimensi bagai............

*pengsan*

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sy ada idea..tp nnt sy buat entri khaslah utk awak..kat komen ni cadangan sy katil tu u alih ke kwsn almari baju..kira dinding belakang tu jd kepala katil..tula nnt sy buat entri khaslah..senang sikit nak cadang..itu pon kalau u sudilah..

zonaku said...

kalau ada y sudi.. kecil pulau jerjak, pulau pinang saya tadahkan....

saya dahulukan dengan ucapan terima kasih!

Masy said...

sy cadangkan cadangan ditutup. hihihih

Erina Asmawani said...

ena ada idea ;) nanti ena send pic tru fb k kak ;)

zonaku said...

masy:
ko ni kan......

*kuis² pasir*

zonaku said...

ena:
yeay!

me3n said...

panggil eric leong ;p.

ckLah said...

Batul tak kalau ikut Feng Shui tu...

:D

zonaku said...

meen:
buang duit jer....

zonaku said...

ckLah:
entah.... mana pandai hal2 tu

eh, kenapa lak nk ikut feng shui?

DrSinga said...

berapa banyak rak baju da....

zonaku said...

hahahaaa... almari penuh ngan bj org lain. y dua tu kecit2 jer.

ginilah bila rmh famili... barang syer2

Ku Tak Sempurna said...

pada pendapat saya, almari baju, rak buku, rak baju tu boleh diletak di bawah katil. baru nmpk luas


-idea org yg takde idea-

hihihi

zonaku said...

hahahaaa......

setuju!

k.e.r.i. said...

apsal floor plan bilik kita sama?
kita ni rumet ke? LOL

Followers