About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, January 21, 2011

Kegilaan baru

dulu aku melayan di sana.....


kini di sini pulak kegilaan aku....... blh x aku nk dengar sambil² buat keja.. pada siang ari, juga sampai lena di malam hari?????


emmm.... y di sana juga aku masih melayan.....

16 comments:

Frodo Baggins said...

hahaha sila gerudi inul weh

zonaku said...

pehal lak nk gerudi?????? lagu jiwangs jer pun

syah shah said...

melayan lagu eh? aku tadak speaker, jadi apa pun tadak dengar... Hohohohooh :D :D

Ku Tak Sempurna said...

terima kasih sbb sudi layaaaaaaaaaaaan


.
.


.
.

smbl layan tu, sudi2 lah jamu makanan yg terhidang. jgn malu2. buat mcm rumah org.


hihihi

zonaku said...

syah;
hehehee....


x per.. ko layan baca jer la

zonaku said...

kts:
diet!

Mr PenyuBiru said...

kira cam disana menanti disini menunggu aa ni.

k.e.r.i. said...

apakah?

zonaku said...

encikPenyu:
apa² pun boleh

zonaku said...

keri:
apa??????

PnConfused said...

dload jelah lagu nyer... kih3

zonaku said...

malas..........












::padahal x to tajuk pun::

syah shah said...

aku memang layan baca ajelaa... tapi kalo pendek-pendek cam entry ko ni, jenuh gak laa aku kan, cepat nau abes baca...

hah, bila lagi nak apdet entry baru kasik panjang-panjang??

zonaku said...

oooo.. kena buat entry panjang2 yer......



baik.... aku nk g basahkan otak jap, lps tu br leh perah otak nk taip entri panjang2

Masy said...

layan lagu ke? lagu ape?

zonaku said...

haah lagu.. entah lagu apa.. x korea, jepun or cina...

tapi pasti bukan siam... lagu y fist la paling layannn

Followers