About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, January 11, 2011

Cara2 nak elak dari dikesan oleh anak buah

bahan-bahan:
1 bantal peluk panjang
2 bantal tido
1 bantal sederhana besar
1 bantal bintang
1 bebear y bernama koci
1 selimut
panadol (ikut kesesuaian dos ngan badan sendiri)
1 tubuh badan y sengal/sakit, demam, sakit kepala

dan jangan lupa katil n tilam n cadar la..

cara-cara:
1. amik badan itu, makan panadol
2. baring mengiring membelakangi pintu
3. letakkan kepala atas 1 bantal tido, dan letakkan bantal peluk di belakang badan (bantal peluk seeloknya yang mempunyai kelebaran menyamai kelebaran badan)
4. selimut badan
5. amik satu lagi bantal tido, pekap di kepala
6. susun bantal2 lain n koci di sekitar badan
7. tido

errr..... dia jumpa sebenarnya, cuma usaha mengejutkan tidak berjaya. jeritan boleh didengari sampai ke luar rumah, tp mak sedara y tengah demam x bagi reaksi pun


muahahhahaha..... er aku MC arini. demam dah reda, sakit kepala x kurang, sakit badan reda sikit. syukur x muntah or cb... walau ada tanda bakal kena


19 comments:

Mr PenyuBiru said...

laa..aku ingatkan resipi buat bantal tadi.hehe

cik selamah kundang said...

siap resipi.hahaha

cik selamah kundang said...

eh.pesal aku tiru penyu tulis.resepi lah

Masy said...

hahahahahaha. susah gak nk cari bantal yg menyamai kelebaran badan T____T huhuhuuhuhu

syah shah said...

kalu aku mungkin kena taruh dua butir bantal golek... hahahahah :P :P


ko demam ke? laa... adakah demam sebab ana rafali menang AJL? Mueheheheheheheh :P :P :P

HEMY said...

dem...blog anak buah ko plak tulis resipi camne nk kacau ko

Ku Tak Sempurna said...

byknya bhahan dia. klu kurang kan skit takleh??

hihihihi


selamat mencutikan diri. jg diri

julietchun said...

rasanya rumah aku takde banyak bantal :C

zonaku said...

enPenyu:
resipi??? ke sipi sipi?

zonaku said...

cik selamah kundang:
hehehehe.. ko peminat dia kot!

zonaku said...

masy:
sangat susah okeh! esp ngan kelebaran semasa

zonaku said...

syah:
hehheee... letak satu pun okeh.....


er.. xpasal jer ngan anRaf tu

zonaku said...

HEMY:
maybe kot..

zonaku said...

kts:
hheheheheee...... sedia ada...

er.. ptg td dah ok sket, mlm ni dah mula balik... huhuhuhuuu

zonaku said...

juliet:
ini stok aku punya jer..... bkn stok rmh

Erina Asmawani said...

get well soon kak..rehat banyak2 k..

DrSinga said...

psssstt..
dah dapat pos express/hadiah tu?

zonaku said...

erina:
baikkkkkkk

zonaku said...

drSinga:
sudah. tq ya...

Followers