About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, June 8, 2010

pen@nggung sepi

aku menyayangi mu
dengan tulus dan jujur
tapi ku rasa kau tidak


kita makin terpisah
walau dibilang sayang
kerna ku rasa kau tidak


cukup jangan tambah lagi
luka ku di dalam hati
biarkan aku sendiri... kasih


cukup jangan dusta lagi
kau dah tidak mencintai
biarkan aku menjadi
penanggung sepi








kita makin terpisah
walau dibilang sayang
kerna ku rasa kau tidak
cukup jangan tambah lagi
lukaku di dalam hati
biarkan aku sendiri.... kasih
cukup jangan dusta lagi
kau dah tidak mencintai
biarkan aku menjadi
penanggung sepi


.










****************
aku ingin mohon undur diri, persoalannya : mampukah berpisah lagi?

8 comments:

Firol said...

jadi geng soltura boleh...ada bakat puisi..

http://galeriartnwar.blogspot.com/

bagi email kat kotak komen

Masy said...

hmmmmmm........

firol, x ajak aku pon! hehehheh

julietchun said...

keluarlah berfoya2 dengan kengkawan utk hilangkan sepi itu.

Ku Tak Sempurna said...

ada org kata, sepi itu indah


.

.
.

hurmmm.. no komen

zonaku said...

firol:
ini lagu la...........

x pandai a berpuisi ni. segan aku.. geng soltura otai!

masy:
heheehhehe..... firol, ko jawab sdr!

juliet:
aku kalau berpoya2, bahaya!

kts:

yup.. sepi itu indah juga bahaya!

ckLah said...

Aduh...


Duh...

Duh...

Duh....



Isk, apalah ckLah ni. Tulis komen macam intro lirik lagu dangdut je! Kawan tengah berduka tu...


Zonaku...
Okey?
Okey ya!

zonaku said...

cklah:
saya baik baik saja

Linglung said...

perpisahan tu sgt memeritkan..

Followers