About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, June 30, 2010

apa nak jadi?

bangun je pagi ni....
aku sesaja jenjalan bc berita online.

mata aku terpandang pasal kisah Rumah Titian Kasih.

apa nak jadi dengan masyarakat kita ni. dah setelah sekian lama, 12 tahun lamanya... kini baru nk berperang bagai. halau menghalau. kenapa sejak dibuka x diuruskan hal pemilikan premis tu?

kini di mana nk ditempatkan penghuni y seramai tu? dan kenapa kini br pihak politik nak masuk campur. masa pilihanraya lepas, kenapa x di bangkitkan kisah ni?

kisah kemasyarakatan dipolitikkan, manusia tamak dan pelbagai lagi kan...

apa nak jadi dunia sekarang? nak amik penghuni duduk rmh aku??? seorang dua blh la... lebih mana muat?

5 comments:

s@yangh@sni said...

nak ajak jugak dok rumah aku...
tapi........

tgh fikir alasann...

Firol said...

dunia nak last-last ni memang banyak camtu

Ku Tak Sempurna said...

kalaulah aku banyak duit....

hurmmmm... takde ke dermawan yg sudi nak bg umah kat dorang...

zonaku said...

firol:
itu lah kannn.. masih x sedar kita ni

kts:
teringin kann... alangkah....

k.e.r.i. said...

manusia memang macam tu.
manusia = yang selalu lupa.

Followers