About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, March 29, 2010

Thirsty Hippo

setelah sekian lama
khidmatnya pernah ditamatkan seketika
then
aku ambil dia semula





kini
.
.
.

abis sudah riwayat thirsty hippo aku
dan aku juga telah dengan jayanya pecahkan tabung gelas planet hollywood aku ms tgh susun atur perabot dlm rmh
huhuhuu...
errr... ada sesapa nk adiahkan aku tabung baru?

9 comments:

k.e.r.i. said...

aku ada pringles baru habis makan semalam.
ko nak? haha

syah shah said...

aku guna tabung tong Mr. Potato tu aje... Hahahahahah :P :P

julietchun said...

tebuk je bekas bedak tu,duit pun bau wangi :P

zonaku said...

Keri:
blh jer.. tp ko kene deco cecantik!
n BERSIH!!!!

syah:
ooo.. ada ker dia keluarkan??? aku kan jarang mkn jajan nieeee


juliet:
aku pakai compact jer..... camana???

*hehehhe... blagak!*

xiiinam said...

Memang berjasa tu....
:)

syah shah said...

incik Firdaus yang gemar sangat makan menda tu... aku menumpang aje... Hahahahahah :P :P :P

guna botol air pun boleh... Tebuk sikit ngam-ngam buleh masuk 50sen, oklaa tu... :D :D

zonaku said...

ckLah:
itu laaaaaaaa... sayang betul dua2 sekali pecah dlm sebulan

syah:
iyer ker???? *konon aku percaya*
blh jer pakai apa pun, tp aku mau org buatkan untuk aku... x mo buat sdr!

Ku Tak Sempurna said...

aku bg tabung.... dgn syarat ko bg isi dlm hippo tu

.
.

orait tak??

hihihi

zonaku said...

KTS:
blh jerr.... sbb skrg ni hippo aku mmg dah kosong pun... ko nak angin banyak mana????? sila cekup ngan apa y ko nak....
hehehheheehhehehheeheee

Followers