About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, January 26, 2010

Tekun Usaha Jaya

semalam aku tengok berita kat TV3. ikhlas, aku x suka berita. bila ada bende menarik jer aku tengok, kalau takat pasal politik, baik aku tengok katun, boleh jugak gembirakan hati ni. errrrr.. lari topik la pulak kan.....
ok, tujuan asal ialah nk tgk kes kapatebang jatuh di sarawak, a surgeon in critical condition. kebetulan ada berita pasal 20 sekolah berprestasi tinggi (SBT).



sila klik untuk tumbesaran sihat

10 daripadanya ialah dr kelompok SBP.

aku tetiba bangga. 2 daripadanya ialah sekolah aku. satu aku bersekolah selama 3 bulan, satu lagi selama 5 tahun. Senarai penuh sekolah di sini





dan 4 orang anak mak bersekolah di 2 sekolah nie... hehehehee... tetiba aku bangga diri! bukan apa, ada org baru² ni cam komplen aku buat diari. so aku merealisasikan jer apa y dia kata... (aku sangat jahat)

2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

alaaaaaaaa...
sekolah aku tak tersenarai pun...

.
.

errr... aku sekolah biasa2 je.... lupa plak...hikkkkssss

zonaku said...

er sekolah aku luar biasakah???

Followers