About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, January 5, 2010

Esok Cuti!

malam ni mak datang, so esok aku cuti!











er.... td terlepas cabaran pd org tu, kalau dia berjaya tiada laporan hingga may 2010, perlu ditaja bulan madunya ke sabah. kalau ada, dia menaja percutian untuk 3 orang ke lokasi y sama. motif??????? doakan ada laporan.. mampus aku kalau kene menaja......!

7 comments:

HEMY said...

aku doakan ada...then leh dpat subenir

zonaku said...

heheheheheeeee........
aku risau nie...

Mr PenyuBiru said...

kalu takde,ko buatlah bagi ada.hehe

julietchun said...

anak baik nih tem mak datang terus cuti :P

Super Nia Hana said...

kim slm kt mak ekk

syah shah said...

laporan apakah??

baik, aku doakan dia ada laporan... Heheheheh :D :D

err... rasanya aku kenalkah 'dia' itu?? Hihihihih :P :P

Kim salam kat mak... err.. tapi ko cuti arini kan? :D :D

zonaku said...

encikPenyu:
kejammmm!

juliet:
yer laaaaaa.... aku kan mmg baik!
calon menantu pilihan nie... hehehehheeee

nia:
insyaallah

syah:
tidak.. ko x kenal. nnti aku tepon mak aku sampaikan salam ko yer.. dia dah balik dah

Followers