About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, October 2, 2009

Tragedi Malam Raya

macam2 hal kan nak beraya

1st of all, kene balik kampung ler.. bertolak kul 9++ sampai kul 4pagi, ok la tu, perjalanan lancar

dah tiba di kampung, lain2 hal la plak kan..
ini kisah baju raya, kali ni ada kaler pink (satu kaler y bukan kaler aku), but aku try jerla, bukan total pink pun

sis2 pesan, try la baju tu, mana tau x sedap pakai.. sebab dia y rekemen tailor tu kat aku, dia suka pakai. (mak dah lama pencen buat baju ,baju dia pun beli je)
then
mlm raya lps sis3 n adeq iron baju, turn aku lak.... aku x amek tender iron baju raya thn nie. rasa malas lak, ada gak suara pujukan y suruh aku amik, tp x mo
aku just pesan bro3 bawakkan baju dia, yer la dia bujang lagi.... lgpun last year kan aku di wajibkan beli untuk dia, thn ni walau x beli, aku tetap ironkan untuk dia
dah nak siap dah aku iron baju aku
'nah!' katanya sambil hulur baju dia
'ok, letak situ', aku balas

trs..........................
aaaaaaarrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
baju aku terbakar!

trs iron tu rosak... bg sorang 50hengget, bro3 ke tesco beli iron baru.. seb baik tesco tutup lambat!
mlm ni aku bertolak ke Kenyir...
harap semua ok, tiada tragedi!



6 comments:

Unknown said...

hahahaha.. hv fun.. hampa pkt cuti ek sok?

zonaku said...

ya..... GM garu kepala!

ni xdak keja ka??? spamming ja seharian nie! baik hang update blog!

julietchun said...

aduh, sedihnya baju raya terbakar.
bestnya gi kenyir, buleh mancing orang,kekekekeke.

zonaku said...

sian aku kan???
mancing org???? insyaallah.. mana tau ada rezeki.. ko nak??

eddie dewanaga said...

have fun and take care...!

zonaku said...

ok....

Followers