About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, August 17, 2009

D'Muar - post gathering

'bersurai jer, aku trs masuk opis.... langsung lupa pasal minyak keta masy n anne.. korang sempat sampai petronas x?'

masuk jer ofis, x ramai pelanggan... hhhhhhhhhmmmmmmmmmmm????? mungkin dah kurang panik pasal H1N1 kot, x pun orang dah fed-up... kekekekkekeee... hopefully the 1st one laaaa...
aku menonong jer terus ke tempat staff aku, mls nk bertegur sapa ngan petugas y ada. bukan apa, biasa diorg mmg x perasan aku bila tanpa uniform. lgpun mls nk bersoal jawab naper aku dtg tengah2 mlm.
jumpa staff aku, owh! condition dia sgt teruk, demam ngan suhu badan 39.5... karang jadi apa2 anak orang, payah!
staff yang aku panggil nk gantikan dia belum tiba, aku call lagi, dia mmg bersungguh nk datang cover, kalau dia x dapat dtg or putus asa menunggu transport, harus aku tutup jer urusniaga unit ini, pass pada unit 24jam. aku blh jer sambung tugasan dia, tp baloi ker?
selesai dia buat 'nasal swab', dok kejap lepas tu, staff ganti datang.
aku balik dengan pesanan penaja, sila hubungi aku x kira jam berapa untuk beritahu keputusan dia. kalau dia positif, maknanya, aku kene amik ujian tu gak. mana tahu aku pun terjangkit, dan perlu jugak menyediakan diri in case aku lak sakit,. dan perlu gak self - quarantine. untungnya, aku dah lepas berjumpa ngan korang. kalau x, korang juga perlu monitor tahap kesihatan diri.

aku sampai rumah almost 1. mandi, n tunggu result staff.
dia sms jer result dia positif B, aku trs tido, sebab sabtu aku bakal letih.

ini urusan sabtu aku:
malu² alah konon..... aku paksa pakcik pembuat belon tu pakai mask

sungguh sonok dia dapat belon² tu, baru dua...

dah dpt tiga, abang dia agah pun dia wat x to jaaaaa

ini sebahagian kanak² y enjoy ngan kehadiran abang clown nie... percubaan pertama yang agak baik, cuma masalah H1N1ni laaaa. ampeh sungguh!

usai di sini, aku ke temujanji lagi satu
sesi mengurut y sangat heaven tp sangat seksa
di suruh aku mengulang lagi sebab mmg byk problem bdn aku nie..tp tgk poket, cam x brp tebal daaaaa.....




2 comments:

Jard The Great said...

waaa... sian ko.. blanja sate mlm ituu... skang tgh bulan.. hope u survive.. ehehehe

zonaku said...

ehhh.. bukan tu laaa....
insyaallah mampu survive... but not really necessary nk buat lagi....

budget aku once permonth manjakan diri nie

Followers