About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, April 21, 2009

dah ada idea!

sabtu lepas, pagi² aku ke bank, so aku dapat PDA Nokia...... hebat tau!

...............................

.............................

........................

..................

.............

........

....

..

.

tara!

inilah PDA y aku maksudkan itu....!
ini pulak cara nk guna yer........(baca tu.. jimat bajet...!)
.....sebenarnya npon aku jatuh ms kat bank, aku kutip, trs msk beg. sampai jer ofis, br aku perasan keypad dah ilang......
.............
........................
.....................
............
.....
.
sekarang, dah ada cover baru....
jgn tanya apsal kaler y lama n baru sama...
model nie kurang pilihan yer... so apa y ada aku beli jer.
dah byr, aku br perasan, blh la bl keypad jer..... adei!!!!! mamai btl aku sejak 2 menjak nie
seb bek mak nak dtg minggu depan..
sapa ada recommendation tempat makan y marvelous kat tgh2 KL sana???? harus diingat, kami sumer dr Penang yer.. pemakan y amat cerewet! Williams tu jer la y lulus kalau kat KL nie... takat nasik kandar, rejek!

10 comments:

theconfused said...

alaa... cakap je ar hg takde geng nak pi sopin... muahahahhahaha

Jard The Great said...

KL yg sedap.. jap fikir...

hmmm.. hmm.m...

tak try masak sendiri?? hehehe..

HEMY said...

KL??kalau aku masak takut ko ikut aku balik..jap pk lagi...

SOHO - cepat siap
sate kajang??
sup gearbox?
air buah serdang yg besar dan murah??jommmmmm

Mr PenyuBiru said...

canggih PDA ko yer. hehe

Mas said...

salam,

Kita serupa lah...cuma akak nye skrin rosak. Jiwa kacau skrang.

syah shah said...

Kat KL?? TAtau... Ape kata ko bawak family ko pi Pak Li Kopitiam... Tempat pegi gather-gather blogger aritu... Lulus piawaian kan?? Hahahahahah :P :P

Err... Ngape mamai saje sejak 2 menjak ni?? Sesuatu yang mengganggu bermain di fikiran ka?

eddie dewanaga said...

oh my goodness!

*duit gaji byk2, beli la phone baru sayang oi...!!

zonaku said...

cikKompius:
hehehee.. tgh kehilangan lg nie... br nk buat collection br.

jard:
x kose time cuti² mesia nk main masak².

HEMY:
itu area rmh aku.. ni hotel tetengah KL la. area bukit bintang ....
ko nk amik kontrak chef x masa diorg ada cnie?

encikPenyu:
yup.. canggih kan??? sya mesti kagum kalo dia tgk nie...!

kak Mas:
salam... hehehe.. jiwa mmg sentiasa kacau nie kak...

syah:
heheheheee.. lulus, tp di luar kawasan liputan laaaa...

ntah.. otak slalu jem nie.. makllumla bulan april.. bulan jiwa kacau aku

eddie:
ala.. kalau pakai y baru pun... x leh y canggih² la... karang skali jatuh dah rosak.. baik y jenis nie jer... kot² emergency, leh baling anjing!

aRaBeLLa said...

kak kalo kat bukit bintang try le makan nasi ayam linda onn tuh..sedap gak..last saye pegi tahun lepas..

julietchun said...

terpegun aku tgk pda ko. limited edition nih,kekeke.

Followers