About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, March 31, 2009

aku sukaaa...

aku amat suka bila ada banyak komen kat ruang blog aku.

rasa cam buah fikiran aku diterima.. dan boleh dibincangkan..

dan aku rasa cam ramai peminat...

aku akan terus suka menulis bila ada org nak baca..

kekekekekeeeee... aku perasan kan??

sukati aku la.. dah blog aku kan?? (ayat lazim seorang penulis blog)





12 comments:

Shifu67 said...

ini salah satu isu 'menyohor' yang sedang direpekkan oleh CkLah... hehehe. Dah blog kita, ikut suka kita la nak menyohor pun kannn

ad3ck said...

meh ku tolong tambah komen utk hang eheheh.

syah shah said...

aku pon soookaaaa... hihihihihihih :D :D

zonaku said...

shifu67:
hehehe..

ad3ck:
tima kaseh!

syah:
ya betul!

Aku Bukan Bidadari said...

no komen..
sukaati lar saya blogger nk komen no komen kat blog awak..

lalalalalalaaa..weh jom mkn sate perut ..

zonaku said...

jom!

ku tak sempurna said...

hik hik hik...

klu aku tak suka pun, ko tetap tulis gak kan..

so lebih baik aku kata aku pun sukaaa :P

julietchun said...

aku suka kalo ko hapdate je.

HEMY said...

ko bertuah pnya pengomen yg cumel kacak cam aku

zonaku said...

kts:
tp kalau ko suka.... aku lebih la sukaaaaaa

juliet:
kalu aku x hapdate??? ko x suka????

nk majuk ar camnie... !

HEMY:
yer aku tau aku bertuah!

Jard The Great said...

nsk komen gak.. haha..

eddie dewanaga said...

teruskan blogging, gua akan support...!!

Followers