About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, February 20, 2009

C.U.T.I

cuti bukan bermakna aku berenti
cuti maknanya aku CUTI la..

bukan apa,
semalam, seharian aku di luar pejabat....
mula ngan program di luar
balik jer dah ada tamu,
kendian gantikan bos untuk sesi orientasi
pada masa yang sama gak,
sesi latihan majlis isnin depan berlangsung

jadinya,
aku hanya masuk opis jam 5 petang untuk menyudahkan sikit kerja

bila kerjasama kurang atau dari pemerrhatian aku, tiada
inilah bahananya

tapi sebab alah bisa tegal biasa
aku tutup sebelah mata sahaja
diorang sumer adalah berstatus pengurus,
bila diorang rasa hal nie bukan prioriti,
siapa lah aku nak mengajar diorang kan
lagipun gaji memasing tetap jalan
walau apa jua yang diorang buat

jadi,
aku minta maaf,
rasanya hujung minggu depan saja kot aku akan kembali ke dunia blogging
RASANYA!

sebab,
23/2/2009 - acara besar, ORANG PANGKAT BESAR datang
24/2/2009 - memenuhi undangan agensi kerajaan, aku menemani jurucakap ke acara di Port Dickson
26/2/2009 - acara tahunan, KEMPEN DERMA DARAH

MAAF YA!
~ konon ja la aku buat² bizi, padahal, baru saja 3 urusan rasmi, bukan banyak pun kan! ~

9 comments:

Mr PenyuBiru said...

ceh! bizi skit pun nak kecoh.haha..

Jard The Great said...

smga anda bahagia dgn kebizian anda.. hehe

syah shah said...

takpe... kekadang, bizi kerja itu indah... heheheheheh :D :D

julietchun said...

Aku teringin nak derma darah tapi tgk org dok baring pun rasa nak pengsan.

HEMY said...

bizi camni apa de hal...leh update blog lagi..ehehehe

ku tak sempurna said...

bab derma darah tu membuatkan bulu romaku berdiri...

w/pun bukan aku yg derma, tp kenapa aku yg rasa semacam??

hurmmmmmm

13may said...

hehhe hehhe...aku luluskan cuti kamu :)

en_me said...

selamat bercuti..

HEMY said...

ko kena taggg!!!!!

Followers