About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, February 13, 2009

Aku..




tadi pepagi,
cadangnya nak cepat² sebab nak keluar,
skali,
dah la lupa amik enpon dlm drawer,
staff y disuruh amikkan troli nak angkat n siapkan barang untuk esok pulak entah ke mana..
hangin aku satu badan,
lepas bg info camana nak buat,
aku pun keluar.
rupanya,
yang menyebabkan aku mudah naik angin ialah...


.



.



.



.



.



.



lupa amik morning caffein aku
huhuhuhuhuu....
x dapat kafein lagi rupanya aku ini
balik jer ofis,
first skali itu ler yang aku cari...., kategori nyawa tu...

now.....!
I believe I can fly....!
aku penah cuba nak berenti, sebab asyik kene tegur jer ngan kwn aku,
aku pun dah janji ngan dia akan berenti
dan
tarikh aku nak berenti ialah
tarikh pembukaan 'starbuck' kat depan kaunter aku.
kami berkongsi ruang legar yang sama...
PUNAH impian aku nak membuang ketagihan kafein secara kronik aku nie
cuma sekarang boleh di kawal, x la sekronik dulu
kekekekekekekkekkekekekekekeeeeee









psssttt! sapa nak ikut makan sate esok?????

10 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

wehh... minum kaffein byk leh jdi penagih nnti! lalalalalalala

* bak mai no contact insuran tu dia jual jenama apa?

zonaku said...

aku memang penagih pun...
bila kat kg saja aku ilangterus ketagih, kalau kat cnie... x dapek la...
nak y mana????

syah shah said...

aku cuma suka minum kopi yang beli di semanggol saja... kopi tu asal dari nibong tebal, tapi aku cuma jumpa di semanggol saje... hohohohohohoh

kopi lain aku kurang layan... aku minum teh saja... hohohohohoohoh :D :D

p/s : setabak boikot weh, boikot... hik hik hik hik :P :P

ku tak sempurna said...

bhy weihhhh...

boleh kena migrain...
pastu kan, sape yg suka kopi ni, senang diserang diabetis...

selamat berazam...

azam je la ko... :P

julietchun said...

Psstt: Ko jgn minum kopi jantan ngan kopi abang kuat dah la,hahaha.

Jard The Great said...

waaa... jd penagih dah ek??? hehehe...

ijechan said...

harapan hancur lebur la kalau dah ade starbuck depan mata. hihi

Ungku Nor said...

akak mang tak bleh telan neskape.
buleh weng satu hari woo..

besok malam tak juin la. tak larat, ni tgh demam nih..huhuhu

zonaku said...

Syah:
heheheeee.. aku blasah asal halal..
starbuck tu dulu ja...

KTS:
bab migrain tu aku setuju, walaupun kalau minum aku sehat jer, x minum y meracau²..
bab diabetes tu aku x yakin trs..

kopi jantan aku penah dengar, kopi abang kuat tu betul² ker ko tipu a ku je nie????

jard:
heheheeeeee.... x dapat ditahan² lagi kecuali bila di samping keluarga

ijechan:
tu la pasal.. harapan tinggal harapan jer la

kakUngku:
heheheee.. pekat pun layannn...

demam??? semoga cepat sembuh.. time tgh mkn nnti kitorang sms akak, kasik jeles..

en_me said...

aper brand caffein tewww.. cappucino starbuck pun mahal gilerrr.. kannns

Followers