About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, January 6, 2009

Januari

liriknya... 'kisah kita berakhir di januari...'
mmg kisah aku berakhir di januari.. syahdu sesangat tau. huhuhuhuhuhu..........!

Berat bebanku
Meninggalkanmu
Separuh nafas jiwaku
Sirna...

Bukan salahmu
Apa dayaku
Mungkin benar cinta sejati
Tak berpihak
Pada kita

Kasihku
Sampai disini kisah kita
Jangan tangisi keadaannya
Bukan karena kita berbeda
Dengarkan
Dengarkan lagu.....lagu ini
Melodi rintihan hati ini
Kisah kita berakhir di Januari
Selamat tinggal kisah sejatiku
Wow....pergilah

:: kejam sungguh dia, bukan salah aku, tapi selepas ucapan selamat tinggal itu, aku disuruh pergi. Ya, aku pergi. Tinggal sayang, tinggal pujaan ::

13 comments:

Mr PenyuBiru said...

banyakkan bersabar yer. nnt ade lah tu.

Aku Bukan Bidadari said...

isk..why?? what happend?

zonaku said...

hehehee...

apa y ada encikPenyu???

tiara, xpaham ka??

julietchun said...

Lenkali kalo nak cari lirik lagu aku msk blog ko jek,hahaha.

syah shah said...

aku kurang kefahaman di sini... tapi... takpelah... bak kata orang, patah tumbuh, hilang berganti... Walau parut lukanya mesti tetap ada, hidup mesti diteruskan... Huhuhuhuhuhu :D

eddie dewanaga said...

damn...

lu nak suruh gua pukul mangkuk tu tak..??

let me know...
(masih dlm mode nak membunuh, especially manusia2 berlagak mcm yahudi2 tu)

zonaku said...

Juliet:
sukati ko la...

Syah:
ya betul! life goes on!

Eddie:
silakan....
asal jangan tibai sampai mati dah la.. nanti lu lak kene tibai bro..

ad3ck said...

salam takziah di tahun baru

theconfused said...

hoooooooo..... sile sekeh beliau

zonaku said...

ad3ck:
tahun lama da.... ni kisah kenang kenangan ja

cikKompius:
aku dah serah tugasan pada bro eddie
keh3

ku tak sempurna said...

uihhhh..... byk memori di bulan januari :D

Jard The Great said...

hmmm... ari bersilih ganti..

lelaki pon camtuh.. haha..

zonaku said...

KTS:
hehehe..... baaaaanyaaaaaaakkkkk!

Jard:
ya betul!

Followers