About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, December 28, 2008

Shahrul Faris

Di Usia sehari

Di usia beberapa hari... trait tido yang sama saja.... dia akan lebih mudah lena bila tangannya berjaya keluar dari kain bedung.

Faris masa cukur jambul. Tido sepanjang masa.


Amannya dia tido. Dalam kereta. Trip ke Cameron selepas berpantang.

Farah N Faris di Hari Raya Aidil Adha 1429H.

Faris n Tok. Jenjalan cari makan di Padang Brown. Yang akhirnya mengecewakan.... Tapi, masa di sini la, aku tau..

jeng.. jeng.. jeng...karipap makan ngan bawang... walaupun aku kurang minat ngan karipap, aku makan 2 biji kat sini.; dan aku mengaku... Aku Jakun ngan mende nie...! 1st time aku jumpa. Sedap kat part bawang la....!
Sungguh aku x penah jumpa selama nie!

8 comments:

Syah Shah said...

Tomeinye Faris tido... Hohohohoh

Err... karipap makan ngan bawang?? Adekah bawang tersebot bawang semata-mata atau cam kuah bawang untuk murtabak??

KTS said...

saja je... tak pasal aku telan air liur tgk karipap ko tu...

tak baik tau...

ko kena blanja aku mkn karipap... aku tak kira :P

Ungku Nor said...

huhuhu..karipap bawang?
sure akak kuis ke tepi suma bawang tu..;p

eddie dewanaga said...

Hood yg Faris pakai kaler biru tu, kalaulah printed Chelsea instead of 'GAP'... petang ni jugak gua belanja lu mkn ayam bakar...!!

karipap??

adoi...!

zonaku said...

syah:
tomei cam chaq dia la..heheh!

bawang murtabak y cam kat kl x ngancam, ko potong² bawang sesuka ati ko, pehtu kalu nak senang, gaul ngan gula n garam. rajin sket, letak cuka. sket jer... jgn byk².


syah & KTS: meh kajang, aku leh ar blanja karipap.. to kalo korang nak karipap y aku feature kat cnie, kene p penang la!

KTS:
x per.. telan air liur sdr... x kira, bilang laaaaaa!


aku baik apa...

KakUngku:
hehheee.. bl ja karipap biasa.. ni spesel pny

eddie:
x buleh la... ayah dia penyokong MU laaaaa...

rugi aku x dpt ayam bakar tu..

chekgu Bani Hassim said...

mmg tido aje kejenye...
cukur rambut pon tido je...

tu bwg mentah ke dah letak cuke ke ape???
karipap inti kentang bese tu??

nmpk cm besar je....

Anonymous said...

cutenya faris.

naper tak buang seme rambut tu?

zonaku said...

Cekgu:
mak aku kata, dah nama pun baby, kalau dia x tido, melalak la pulak keje nya.. bukan dia blh bangkit p menebas pun....
bawang besar la.. mana lak bawang merah...
n karipap tu mmg besar..

encikPenyu:
mmg la cute.. genetik tu..!

budak tu dibotakkan la....
y ko tgk dia ada rambut tu sebab rambut dia dah tumbuh semula!

n dia meniarap sendiri on 28/12/2008! umur 90hari!(lebih kurang)

Followers