About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, November 25, 2008

TaG

1) bekas kekasih saya adalah ~seorg lelaki


2) saya sedang mendengar... ~dengung aircond kat opis nie n LAGU LAUT dari PC kawan saya.... sayuuuuuu...


3) mungkin saya patut ~balik n tido...


4) saya suka ~tgk TV, baca Novel... tido (sssyyyhhh.. ada org komplen sy suka tdo..)


5) sahabat2 baik saya ~memahami pe'el buruk saya


6) saya tak paham ~kejahatan dan kezaliman yang berlaku di sekeliling kita


7) saya kehilangan..~purse, n brg² berharga dalam purse saya y x dapat diganti dengan semua wang ringgit dalam dunia ini


8) ramai yg berkata...~saya x baik..... biarla... mulut orang kann... kot kalu mulut tempayan dah lama saya pecahkan tempayan itu supaya tiada mulut lagi...


9) makna nama saya ~saya x amik tau....


10) cinta tu adalah... ~anugerah Allah, wujud dalam semua bentuk dan rupa


11) disuatu tempat, seseorang sedang.. ~merindui kenangannya bersama saya, dan mengutip sisa harapan saya


12) saya akan cuba.. ~menjadi seorang yang lebih sabar dan lebih baik


13) Makna SELAMANYA = FOREVER


14) Henpon saya ~telah di'abuse' oleh tugas saya...


15) saya paling meluat bila... ~orang 'over' (termasuk bila saya over marah... saya akan meluat dengan diri sendiri)


16) Bila saya bangun dr tidur ~saya berharap saya akan jadi orang yang lebih baik dari semalam


17) Party adalah.. ~masa bergembira dengan teman² atau individu yang rapat


18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa ~banyak.. tp saya geli dengan sesetengahnya..


19) peringkat umo yg paling menyeronokkan... ~zaman di universiti dulu... dunia ini aku yang punya


20) hari ini... ~hari selasa


21) mlm ini saya akan... ~tengok TV3 citer 'Ku Milikmu' n CSI NY Party... kalau x jadi, saya akan ke SOGO n teman kawan beli kasut.... (x pasti saya akan beli atau tidak, sebab saya amat cerewet dengan saiz kaki saya)


22) saya btl2 inginkan... ~sebuah keluarga yang harmoni dan penuh rahmat Allah


23) bila tgk muka kt cermin pg td... ~teruknya........!!!!! (saya diserang sakit kepala akibat bunyik paip itu tauuuu!!!.. dan saya terlajak tido... huhu)


24) shopping kompleks.. ~tempat melepaskan tension dan memerhati tingkah laku manusia


25) makanan segera.. ~menggemukkan saya yang sediakala gemuk, mahal dan cepat


26) ayat2 terakhir kata pd org.. ~tak kot... (dia ajak p main badminton petang nie)


27) Nk pnjgkn tag ni? ~x

::maklumat adalah benar pada masa entry ini disediakan::

12 comments:

Mr PenyuBiru said...

ade CSI ek mlm ni? seb baik ko ingatkan.

Ungku Nor said...

fuuuhh..selamat tak kena tag..;p

syah shah said...

tu sempat dan buleh publish tuh... Mueheheheh :D :D

theconfused said...

awat aku rasa cm tak ikhlass jaa jwb...

zonaku said...

...
aku x tgk pun.... sakit kepala tahap gaban..... lgpun NY party nie repeat pny la....

***
malas la kak nk tag... coz soklan dia byk sangat... kalu nak buat sila la.. jgn memalu...

###
dgn sepantas kilat tau aku buat nie... coz training tu membosankan!

+-+
nk ikhlas camana lagi?????

Jard The Great said...

hehe..hehe..seb baik ku tak kena kali ini..

eddie dewanaga said...

still takde sapa yg datang fix paip tu ke..??

kalau tempat gua, masing2 dah rentung gua serang...

Hasnul Efendi Md Yusof (ANUL) said...

ahaha..aku bc jwpn tag ni pn dh nmpk kesakitan kepalaan ko..akakaka

syah shah said...

kui kui kui... memula aku rase cam nak geng ngan cik kompius baca jokpan ko, rupenye merujuk pade komen-komen diatas tanpa sebarang name disebutkan... Muahahahahah Chissss... :P :P

ku tak sempurna said...

hik hik hik.... berani nye ko... :D

zonaku said...

**
hampeh ko nie...
amik ja la kalu dah teringin tu...!

^^
dah repair.. but damage already done... suffer ja la...

%%%
tq sebab memahami.... bukan cam ... tu...

###
huh!

zonaku said...

KTS:
apa y aku berani???

Followers