About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, November 7, 2008

PD..... poll

hhhhhhmmmmmmmmmm.......

aku lak y dlm keadaan konpius nie

org² y cam nak itot aku ke PD ahad nie ialah :
1-cikKonpius..... (paksarela)
2-kakUngku.........(aku yakin dia akan bersama laskar²nya)
3-KuTakSempurna..... (woi... dah amik no tepon aku lum?)
4-Jard.....(er..er..er.. aku x sure lokaliti minah nie...ko ikut x nie?)
5-encikPenyu... (cam nak itot... tp ntah la plak dia nie nyer status..)
6-syah......(lalang!)

so.. sesapa nk itot........
sila hubungi saya ya................!

aku x kesah reramai pun....... aku lagi suka kalau ramai....!
kalau x dapat ctc aku... ctc la sesaper y ada dlm list nie.... kakUngku tu pun leh gak kot kalu korg nak ctc.....

17 comments:

syah shah said...

aku blom pasti... malam tadi jokpannye kedengaran cam tak buleh... tapi nanti aku try racun lagik skali... kalo tak buleh jugak, owh...takpelah... aku pasrah dengan suratan takdirrr... heheheheh :P :P

Mr PenyuBiru said...

weeiii! aku tak pergi weeii. aku ade projek lain.

eddie dewanaga said...

jgn lupa putu piring rm2 di depan pasaraya mesra tu... pastu mkn reramai kat pantai toluk komang....

i love pd..!!!

zonaku said...

syah:
ko mmg lalang....
soh kakungku racun karang.......

encikPenyu:
ok!

edie:
ko ni nk ikot gak ker???? dah la aku x tau lokaliti ko.

ku tak sempurna said...

aku dah amik ko nyer no tepon...
ihihihihihi... tp smlm adik aku dah sound... jgn lupa ari ahad ni dia berKONVO... aku terlupa...

nmpknya, kempunan la aku LAKSA PD...
huhuhuhuhuhu

Ungku Nor said...

setakat ni yang konfem nak pegi baru 4 nama je la ek?

laskar2 akak mgkin ada yg tak ikut gak nih..dorang cakap, pd boring..ampehs jer ;p

zonaku said...

KTS:
dah alasan ko KONVO.. mmg la ko kene g kat dia.... kalu x harus jadi KaKanDa Derhaka Mangkat Dijulang nnti...

xper² x der laksa ahad nie.....

kakUngku:
kita 2, cikkonpius. jard pun dah sunyikan diri tu kak...

xper.. kalo x ramai lepas PD kita lepak ulu bendul lak.....
kekekekekkekekekeeee......(racuuunn!)

ad3ck said...

ku nak pi tapi segan silu ar ahahahahaha.

zonaku said...

jom.....
p amik no tepon aku.... kat n3 PD tu.....


reramai la best!

theconfused said...

ad3ck.. angkut teep weiii!!

akusue said...

nak ikotttttt...hua3...theconfused hajak saye...tapikan tapikan saye...saye kat kedah...huwaaaaaaaaaaaaa...sobs3

zonaku said...

meh ikot meh........!

Mr PenyuBiru said...

ad3ck.. angkut teep weiii!!

isk..isk.. ade ke suh ad3ck main angkut² gitu je anak dara orang. satu contoh teladan yg tak baik neh.

sepatunya ko cakap camni






ad3ck.. angkut jard weiii!!

theconfused said...

cettt penyu!!! ampess okeh!!

Jard The Great said...

zona.. Zona. Sori x dpt nk pegi. Hehe.. Eh number fon aku jgn sng2 bg org lain tau k?

zonaku said...

x la... aku org BAIK la......
aku bagi kat orang yang bayar harga paling mahal......
tu pun kalau ada la...


eh! ada ke org nak no fon ko tu?????????
kekekekekkekekkekekekekekkekke

ad3ck said...

amboi2 penyub ngan cekkonfiusinginmyskin patutlah ku terbelahak mase makan nasi goreng pataya tadi. cek zonaku, tak dpt join ar. lenkali ajak lagi tau!!!!!

Followers