About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, November 10, 2008

Maaf

aku bkn x nk update....
masalahnya...
kekangan masa...


mungkin nanti ya......

9 comments:

en_me said...

ok takper, nanti kalo dah abes sengal, silalarr update blog kamu yerr..

Ungku Nor said...

akak lak..kekangan kesihatan..hehehe

kalo jadik pi pd smlm, harus tak bangun teruih dah kot sekarang ni..hehe

Jard The Great said...

pasal tak dpt nak update... boleh terupdate plak...

ad3ck said...

eh ko keje kat mpkj ke??????????? biar kebetulan ko neh?

Mr PenyuBiru said...

alasan direjek!

baca blog orang bleh, hapdet malas.

hapdet cepat!!

julietchun said...

aku sokong en.penyu,hapdet,hapdet.

ku tak sempurna said...

ko tak jadi gi PD ke??

Mr PenyuBiru said...

weeiii! kata kekangan masa. yang ko duk komen banyak² kat blog aku tu ape?
huh!

zonaku said...

en_me:
apa lak sengallllll! betul2 la

kakUngku:
p la mkn obatttt!

jard:
aku gtau... ini simple ja.... sambil² jawab tepon mmg la bleh.. nak sakan x leh la

ad3ck:
x.. aku x keje kat mpkj.. tp dekat sangat² la... n aku pun ada djemput... cuma bos aku jer pegi.. aku dia soh jaga kantor!

encikPenyu:
:P

juliet:
dengki!

KTS:
nantila aku citer ya!

encikPenyu:
dah abih laaaaaaaaaaaa!
esk lak sambung bznya..........

Followers