About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, November 15, 2008

bila lelah..
nak saja rasanya melarikan diri..
x selesai masalah
paling kurang dapat segarkan minda
mencari idea baru

konon berjaya larikan diri semalam
sudahnya...
terkontang-kanting di luar pagar

satu rahmat
sekian lama menghuni
akhirnya sampai seruan
dalam keresahan fikiran
menjadi tamu di Rumah Allah
adalah sebaik² undangan...

setiap kejadian, ada rahmat yang Allah berikan...
sabar mmg sebahagian iman...!

12 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku tak baper paham sebenarnya.tapi ku taruk komen je la.ambik hati kata org.

eddie dewanaga said...

sama la mcm encik penyu...

ad3ck said...

apekah yg telah berlaku terjadi?

13may said...

hang ok ka nih?

zonaku said...

heheheheee...
korang nie betul² prihatin la...


biasa² ja....

Jard The Great said...

ni sajer nak berpuitis kan??

hehehe

en_me said...

sabor jerr larrr akak itteww..

ku tak sempurna said...

emosi ko pun tak stabil ke??

syah shah said...

kau dah ok ke? mak ade ni, buleh bermanje-manje... sume masalah ilang... hihihihih :D :D

hanafana said...

>.<
salam..
smoga baek²

debikdebuk said...

kang aku bersajak kang... bukan takat ko, dengan aku2 sekali tak paham...

Hasnul Efendi Md Yusof (ANUL) said...

Ku tatap terus dalam entri ini
mengapa terjadi perkara sebegini
ku rasa bagai faham isi hati
namun aku coret saja komen di sini...

wahahahaha

Followers