About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 14, 2015

Jerebu

Well, kali ni aku terkesan sesangat dgn jerebu y melanda negara.

Kalau nk check current condition, sila rujuk sini.


Mulanya aku perasan, masa nk ke rumah adik aku cuti merdeka haritu. Paginya aku ke lokasi faveret untuk aktiviti permulaan projek sihat kami. Masa drive tu, aku sangat sakit kepala n mengantuk. Sakit kepala yang berdenyut2 tu. Memang mengganggu pemanduan aku y masa tu baru nk cecah 120km/j.

So, against all advice, aku stop d hentian alor pongsu n lena dlm keta. Aku bukak tingkap sket untuk udara bergerak dan lower the backrest to sleep. Nicely tengah lena, hujan rahmat membasahi bumi. Lebat amat. Maka aku lena dalam suasana aman, fresh smelling-air. Alhamdulillah. Aku lena sekali lelap saja, sebab aku naik jambatan pun dah kul 3.30, so, mak n adik aku mesti tertunggu2. Masa 2 jam drive sensorang pastinya menyebabkan mak resah. Biasalah... mak mana yang tak risaukan anak2 bila berjauhan.

Whatsapp dari adik n rakyat pulak jangan cerita la...

Akhirnya, aku sampai. Almost maghrib.

Then next morningnya, aku start batuk.

Sampai sekarang......
as of now, jam 3.35 pm, API record in USM dah cecah 129... Good luck to my training. Macam nk lepak dlm gym saja rasanya.... seriau nk p jog kat luar. Next week 10km hoi!

No comments:

Followers