About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, July 7, 2014

suka

ak suka tgk izzue islam


aku suka tgk anzalna nasir


aku suka makan


aku suka tido










aku susah menangis secara normalnya....... bila aku rasa abnormal saja aku akan menangis, even semata2 sebab lampu trafik bertukar merah sejurus sebelum aku sampai.




sekian.

6 comments:

Nastyna said...

tetiba ternyanyi "ku suka..kau suka, nak tunggu apa, kepala dah layan, mata dah kenal" eh betul ker lirik tu? tau tak lagu apa ni? yang nangis pasal lampu trafik light tu dah kenapa? yer pun abnormal... pelik betul-.

zonaku said...

legu apa tu nas?

❤Kamsiah❤ said...

haha..pening kepala dan amik masa nak faham..

zonaku said...

take at face value pun ok kak.. x yah pening2 nak selami sedalamnya :)

azieazah said...

Cerita Cinta Kita? atau Jauh Dari Cinta?

zonaku said...

cerita cinta kita x berkesempatan sgt. jauh dari cinta tengok sesekali ja.


er.... cerita cinta kita bukan aril zafril n wawa zainal ke? cemana leh masuk kat sini lak?

Followers