About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, November 6, 2013

WW : dolu-dolu-dolu


11 comments:

❤Kamsiah❤ said...

amboiii cikgu..rambut dah mcm Amy Search dahhh...:)

Ummu Madihah said...

Salam Zonaku,

Tengok budak2 pakai pinafore tu teringat zaman Mak Aji pakai pinafore dulu cuma Mak Aji punya version lain sikit, lagi klasiklah!

zonaku said...

Kamsiah :
masa tu glamer kot fesyen tu kak. Ni cikgu pelatih

zonaku said...

Salam Mak Aji:
zaman sekarang dah x ramai murid pakai pinafore. version mak aji cemana?

Nastyna said...

yang mana kamo? bulatkan la bulatkan la...

zonaku said...

Nas:
itu adalah perlakuan mustahil!

t.a.t.a said...

opocot ko!

wei terkejut aku tengok cikgu tu. dia tu lelaki ke perempuan?

zonaku said...

t.a.t.a:
hampeh.... patutla ko x perasan, skirt dia x pendek sgt...

t.a.t.a said...

ye la zaman dulu kan lelaki rambut panjang ada je di mana sahaja. masuk tv pun boleh. tu yang ingat cikgu tu lelaki. hahaha


eh, siapakah gerangannya gadis bertudung nan seorang itu?

zonaku said...

t.a.t.a:

once upon a time.. hahahaha..
yang bertudung tu semestinya salah seorang murid cikgu tu

t.a.t.a said...

of course la murid cikgu. i mean engkau kah gerangan si tudung putih itu?

hehe

Followers