About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, October 23, 2013

WW : Me


16 comments:

t.a.t.a said...

yes, nobody deserve that. but we need pain to strengthen our mind.

zonaku said...

deserve, need, receive all carry different meanings

Yunus Badawi said...

terkezut tengok rambut tu. Kalau malam memang boleh melompat

zonaku said...

YB:
pesal lak ni? rambut panjang tu dah takut... kwn pejabat sy ni pun rambut camni, kaler pun cam sama

Yunus Badawi said...

mcm ponti ..... huhu

t.a.t.a said...

YB, cucuk paku, bawak balik rumah. jadi peneman emak Adam.

zonaku said...

hahaha.. ponti baru la kalau camni, rambut agak kemas lagi ni, x la panjang sangat lak tu.
t.a.t.a, kalau YB bawak balik, mak adam cabut paku srh kejar YB...

t.a.t.a said...

hahaha. pastu lari lintang pukang. haa itu baru betul takut bini.

zonaku said...

x la ke tahap tu... bawak la balik y real, ni bawak balik y jelmaan.. kan x best tu.....

t.a.t.a said...

bawak balik yang real lagi tak boleh. perang dunia karang.

julietchun said...

yb ngan tata ni takde keje ke? :D

t.a.t.a said...

hahaha.

zonaku said...

Juliet:
tata y x ke keje, YB sekejap tu je..

t.a.t.a said...

hahaha. (lagi!)

nampak sangat aku tak de kerja.


hahahahahaha.

zonaku said...

t.a.t.a:
haah la.... hehehe

t.a.t.a said...

huhu. kesian aku.

Followers