About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, March 22, 2013

Ramblings....

Syukur Alhamdulilah...

smlm ms tgk CSI, dr encrypted message org y mati tu, katanya;

'we make choices all the time........
...........
..............

we can choose to leave this wolrd in better shape than when we arrived in'

ye.. life is about choices. kita memilih.. dan kadangkala (selalu jugak) kita memilih untuk tidak memilih...

aku memilih jalan ini.. dan aku memilih kerja yang ada orang kata patutnya bukannya level aku.. aku terlalu bagus untuk itu... tapi itu tetap pilihan aku... sebab, aku memilih untuk suka bekerja... bila aku hilang kesukaan aku, aku tinggalkan walau telah banyak aku lakukan penambahbaikan... tapi itulah.. tidak semua y kita kata bagus, sama ertinya pada orang lain.

cuma ada beberapa perkara yang telah aku cuba usahakan, tetap tidak menjadi milik aku lagi.. makanya, aku memilih untuk redha...

ya.. aku tau, ada y baca ni akan kata aku berlagak baikkk.. konon saja. biarlah.
aku  tau aku memang baik. cuma bila aku memilih untuk tidak menjadi baik. aku akan jadi seorang y orang x mahu wujud dan kenal. akibatnya.. aku tetap redha atas balasan yang aku akan terima disebabkan itu.






dan, mlm ini aku n mak memilih untuk tetap ke KL... Insyaallah.. kalau ada rezeki berjumpa #memuah kesayangan yang sangat mmemmuahhhhhss.......  :P

No comments:

Followers