About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, March 19, 2013

Earth Hour 2013

Tahun ni, time earth hour insyaallah aku x ada di rumah..
Bertamu di rumah orang, ada majlis pulak, xkan aku nk sesedap rasa nk srh tuan rmh padam lampu kannnn...

Makanya, aku berkempen di sini dulu macam biasa.... moga korang sokong ye Earth Hour ni....

Dalam masa sejam,


Ihsan dari http://www.earthhour.org/


23 Mac 2013 (Sabtu)
dari jam 8.30 - 9.30 malam


lupakan muka#buku, tuiter, blog, rancangan tv, komputer dan sebagainya (yang menggunakan letrik terutamanya) ...... switch off semua lampu, kipas, aircond dan seangkatannya...

Duduk bersama keluarga, ingati saat kekecik dulu, time x der letrik.. kita masih blh bergembira... bermain wayang bayang2 guna pelita/lilin... bercerita kisah2 dulu... gunakan peluang ini mengeratkan kemesraan  dan mencipta masa berkualiti bersama keluarga... seronok sebenarnya....

:)


3 comments:

Dr Singa said...

err..
tutup lampu .. sanggup..berazam buat tahun ni..

tutup kipas.. wa tak sanggup...
hehheeehee

zonaku said...

hahaha... tutup je la.. duduk kat luar rumah.. amik angin mlm...

seronok!

Kalau duduk dlm rmh.. mmg la berkuap... kepanasannnn....

Super Nia Hana said...

wahh saya suka saya suka!!!

Followers