About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, July 26, 2012

post sabah...

byk cerita.... tapi keseronokan aku ke sabah ada celanya sikit. tapi x pe la.... x best citer kisah duka lara ni.

so, nanti aku ceritakan yang best2 je ye.... 

dalam 4 org blogger memuah y ke sana, paling gigih buat entry ialah siMasy. dah 3 siri dah dia buat. siri 1, siri 2 n siri 3. Jard baru buat satu je, intro. Wafa macam satu tu je kot. x pun lama lagi br dia sambung.

aku? dua minggu aku letak pic WW dari edisi sabah....

cd compilation dr wafa n jard n masy ada.edited* masy punya je lum ada (aku lum tgk lagi, cd ada ngan farah). cd dr wafa tu sampai je, mlmnya aku kasik farah sebab dia nk tgk rumah terbalik. FM rmh terbalik tu dia pecahkan dah. serpih sikit sebab dia jatuhkan.

di harap ramadhan kali ini penuh keberkatan dan hal baik2 saja..... selamat berpuasa semua!

4 comments:

Masy said...

silekan apdet! apsal aku sorg je gigih semacang niii hahaha

doc said...

ntahnya!!!

basi cerita nantiiii!!!

zonaku said...

hahahahaa...... belum sampai seruu.....

syah shah said...

dah nak abes bulan tujuh dah ni... Apdet apdet apdett!! Hahahahah :P :P

Followers